söndag 15 augusti 2010

Hojja vad jag saknat min blogg...


Jag har saknat min blogg.... så skönt att skriva av sig lite:-)

Har precis varit på stan och hittade en fin liten fleece dress till Smulan. 150:- inte farligt!

Har lite ont i magen idag... börjat få tillbaka min magkatarr.... inte bra! Så nu får man sluta stressa.. lättare sagt än gjort.
Ska ta och tappa upp ett bad nu i alla fall.... med min badbomb från LUSH som luktar smaskens:-)

Kan man bli bakis på alkoholfritt vin eller är det kanske druvorna man blir bakis av inte alkoholen:-) Var på middag hos min underbara vän Lina igår kväll... å hennes omtänksamme sambo hade köpt alkoholfritt vin till oss gravida... gulligt! Å guuuu sååå gott det var! Inte fått en droppe vin på ett antal månader nu.
Men trött är förnamnet idag:-S

Träffade min gamla kollega idag... hon har två barn... å när hon såg min mage säger hon...- Men guu vad liten du är!! Meh måste man vara stor bara för att man är gravid!? Jag tycker det är rätt skönt att magen är liten... då blir det ju inte lika jobbigt:-) Har en lite mage å Smulan sparkar känner mig gravid... det räcker för mig:-)

Puss på er!

1 kommentar:

  1. För er som undrat vars jag köpt den så kommer den från h&m... såg den bara i denna färg men finns säkert i andra. Men vitt är fräscht:-)

    SvaraRadera