lördag 14 augusti 2010

Lördag

Idag är det lördag.... hade det varit för lite mer än ett halvår sen så hade jag säkert varit på systemet och köpt mig en liten vinflaska att dricka ikväll i värmen.... på med partystassen och sprungit på stan och letat efter nåt snyggt att ha på mig ikväll. Den gamla goda tiden... saknar den ibland.... nu går inte magen in i mina tighta kjolar längre... nån som bor där inne och tar plats.
Ikväll är vi bortbjudna på grillkväll....jaa gu vad trevligt sa jag.... -tar med en flaska vin.... eller haha näää det gör jag inte:-)
Jag längtar efter att bli mamma men ibland så känns det så overkligt.... jag mamma!? Svårt att tänka sig det innan lill skrutten är här. Mår bra, inga graviditetsproblem... mår som vanligt! Trodde man skulle ligga och å be till porslinsguden... men så har det inte varit... puh tur för mig:-)
Jag sitter här med laptopen i knät och känner hur någon buffar inne i magen.... mysigt! Min lilla Smula.
Nu ska jag på stan och ragga ett nytt vardagsrumsbord!
EM here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar