torsdag 2 september 2010

BM-besök

Igår var jag hos min barnmorska.... allt vara bara fint med Smulan men jag hade på gränsen till för högt blodtryck..... inte bra... som tur var så har jag inge äggvita i urinen i alla fall... för er som inte vet så kan man få havandeskapsförgiftning då. Det är nåt man inte vill ha!

Så hennes order till mig var att ta det lugnt!
-Ta det lugnt?
-Hur gör man det?
Frågade jag... jobbat massor hela livet ofta haft 2 jobb samtidigt. Jag tar det ju inte ens lugnt när jag är hemma å är sjuk. Har jag feber och sjuk brukar jag passa på att städa hemma eller nåt:-S

Men nu måste jag ta det lugnt... men hur fasen ska jag lyckas med det!?
Jobba heltid, fixa i ordning hemma(fortfarande lite flyttkaos) har ju precis fått färdig tapetserat. Laga mat, städa, tvätta..... Får nog anställa en husa tills Smulan är ute:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar