torsdag 23 september 2010

Vänta....

Undra hur mkt man väntar under sin livstid egentligen..... nu väntar jag på att pastan ska bli klar åsså gör man nåt för att fördriva tiden... blogga lite:-) Men den värsta väntan jag varit med om e väntan på lilla Smulan:-) Men nu är det i alla fall under 1ov kvar om hon nu inte envisas med att stanna kvar inne i magen extra länge. Julklappar kan man åtminstone klämma å känna på å tjuvöppna om man vill men inte så att man kan öppna magen å tjuvkika direkt:-)

Imorgon är det i alla fall äntligen fredag... ska till min BM på morgonen och kolla blodtrycket... hon är lite orolig över mig... världens gulligaste! Får hoppas att mitt blodtryck inte gått upp nåt i alla fall för då sjukskriver hon väl mig. VILL INTE VILL INTE! Så får hoppas att det ligger stabilt:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar