lördag 25 september 2010

Jakten på den perfekta skötväskan....




Det är så mkt saker man måste ha när man ska få barn.... barnet är gratis men sen kommer det massa saker som du ska köpa till oxå.... just nu är jag på jakt efter en skötväska.... hur lätt är det då!? Vill ju ha en snygg OCH en praktisk:-S Inte det lättaste att hitta!
Så nu sitter jag hemma vid datorn och letar å letar.... zzzzz.... börjar bli ont om tid nu... man kan inte bara ta allt sen som min kille alltid säger... jag men vi tar det sen! Snart är det sen å Smulan är här:-) Ni som har tips på bra skötväskor får gärna dela med er:-)

Idag har jag och Lina varit ute i Nyckelviken och fikat sååå himla mysigt att få se lite natur. Sen har vi varit i familjetorgets butik.... där fanns det mkt bra saker... så Lina fick sitt babyskydd och vårat kommer nog oxå att beställas därifrån.Blir nog en sån här fast en annan färg såklart!

1 kommentar:

  1. Jag kan rekommendera en skiphop lätt! Men sen är det där med modellvalet. Gå in i nån butik och kläm och känn lite på dom, jag har en smal och avlång variant (bra beskrivning va?) som hänger bra på vår vagn. Tror den hette duo deluxe. Men skulle jag köpa en idag hade jag nog köpt en dash deluxe för att det är enklare att hitta i...

    http://www.skiphop.com/product/22000.html

    SvaraRadera